joi, 6 decembrie 2012

Ultima descoperire in materie de bloguri




Azi in timp ce butonam telecomanda televizorului pentru a gasi ceva care sa imi placa, mi-a venit o idee geniala pentru blogurile mele. Daca o voi aplica in mod sigur audienta va creste intr-un mod senzational, mii de oameni, barbati si femei, se vor imbulzi sa citeasca fiecare postare, sa comenteze, voi fi un fel de Dan Diaconescu al blogosferei. O sa imi iau vila la Miami (nu de alta, dar sunt curios cum e shaorma lui Borcea), avion si elicopter plus un Maybach la mana a doua (ce doar Becali sa aiba masina din asta?). Vreau si o pusca din aia performanta sa pot omora mistreti, cu noul meu statut in mod singur Tiriac ma va invita pe domeniul sau de la Balc sa macelarim, sa vanam am vrut sa zic.


Nu va mai las sa fierbeti atata, sigur vreti sa stiti la ce m-am gandit. Daca v-ati uitat voi pe la televizor ati vazut ca acum fiecare emisiune are cate o sexy asistenta. Emisiunile de dimineata au sexy asistente, cele de dupa amiaza la fel, la meteo si sport sunt tot in genul sexy asistentelor prezentatoare. Dani, Razvan, Capatos, Morar, etc au sexy asistente. Cred ca doar Eugenia Voda nu si-a luat una, dar am auzit pe surse sigure ca are deja in plan sa faca un casting pentru asta. Ganditi-va cum ar arata Profesionistii cu o sexy asistenta, fenomenal, nu ?
Ei bine vreau sa aplic "sexy asistenta" si pentru bloguri. Inca nu stiu exact cum va fi aplicata aceasta descoperiere epocala, trebuie un pic adaptata. Poate va discuta pe blog si oferi chat in timpul asta sau veti putea vedea poze cu ea la nu stiu cate postari de ale voastre, in fine, vad eu cum fac. Stiam ca-s genial, dar pana si eu am ramas surprins de cat de genial pot sa fiu. Barbatii vor accesa blogurile/pagina de facebook pentru a vedea cum arata asistentele (da, o sa fie 2 si daca lucrurile merg asa cum anticipez mai iau inca una pentru pagina de facebook). Vor saliva mai ceva ca niste catei intr-o anumita perioada din an cand le vor privi. Ele vor stabili noile standarde in moda, cuvintele lor scrise sau rostite vor face inconjurul blogosferei, articole de ziar se vor scrie, vor fi invitate la emisiuni TV poate chiar vor ajunge canterete, actrite de mare succes national si internatiol. Fetele vor gasi o alta sursa de modele in viata, sa se duca naiba oamenii de cultura, medicii, avocatii sau mai stiu eu ce femei care au apucat pe calea asta care duce spre pierzanie. Nu avem noi nevoie de femei precum Mariana Bitang, Stana Izbasa, Camelia Potec, Maia Morgenstein, fereasca Dumnezeu sa contamineze mintile fetelor cu activitatea lor. Dragusanu, Pamfilie, Cruduta, Moni, ele sunt viitorul acestei generatii, salvarea Romaniei de la colapsul moral, financiar si ce mai e.

Mi-am facut planul de actiune , maine ma duc si la OSIM sa inregistrez sexy asistenta de blog, sa nu care cumva sa faca si altii avere dupa urma ideii mele, poate si Ponta dupa aia o sa vrea una pentru blogul sau, le cam omul cu copiatul mai ceva decat chinezi



Va anunt ca voi organiza un casting pentru functia de sexy asistenta pentru OldRomania
Cerintele sunt :

-varsta peste 18 ani (majora, nu sunt Mazare sa ma bag cu minore, cine stie ce probleme am dupa aia)
-aspect fizic ceva in genul 90-60-90, daca are mai mare primul 90 nu e nicio problema, Domnul a dat, cine sunt eu sa zic nu.
- Poze, videoclipuri cu ea pentru a analiza calitatile fizice.
- cunostiinte de limba romana elementare, sa fie capabila sa zica da , nu, poate.
-cunostiinte de limba engleza avansate, sa fie capabila sa rosteasca denumirile bauturilor fara sa se incurce, sa spuna club, party, cool, etc.
-abilitati tehnice deosebite in manuirea paharului si a sticlei
-altele... orice m-ar putea convinge ca ea este cea mai buna, ca se potriveste descrierii postului, mai pe romaneste, frumoasa, dar proasta.
-ofer pentru inceput plata in bonuri de masa, apoi in functie de realizari, puteti castiga mii de euro lunar.


CV-urile (varianta prescurtata in acest caz, numele, parintii, domiciliul, nu vreau sa va solicit intelectual) le puteti trimite la adresa de mail sexyasistentapeblog@yah00.com. Doar cele selectionate vor fi contactate pentru interviu. Rog seriozitate !!!


ps:

Prima data am vrut sa postez fara acest ps, dar m-am temut ca poate cineva va lua de bun ce am scris mai sus, nu vor vedea ca este doar un pamflet. Sa fie lucrurile clare, nu am nicio idee cu vreo sexy asistenta pentru blog, nu le consider modele de urmat. Iar pentru barbati, recunosc, arata bine multe din acele domnisoare, dar daca o femeie nu are si ceva sus (aici nu ma refer la decolteu, ci la cap), atunci degeaba e frumoasa. Frumusetea fizica, trebuie dublata si de cea a intelectului, sa te atraga o discutie cu ea. In fine, poate o sa elaborez mai pe larg asta in alta postare, pana atunci toate cele bune.













Un comentariu:

  1. Personal, din amuzament, aş fi lăsat articolul fără acel PS, cine are ochi de "auzit" şi urechi de "văzut" ar fi înţeles ironia mesajului. Aş fi fost curioasă reacţiilor apărute. Aşa, acel PS a explicat că e doar o glumă, care, ce a făcut? A dezumflat posibila concurenţă inflamată.

    RăspundețiȘtergere